Fișă Am fost după înghețată

Fișă Am fost după înghețată

Fișa "Am fost după înghețată" conține patru exerciții distincte, fiecare având ca bază câte cinci ilustrații cu linie întreruptă ale înghețatei pe băț. Fiecare set de înghețate este însoțit de un slot care conține o cifră, desenată cu linie întreruptă, și o ilustrație colorată a unui fruct. Această fișă stimulează copiii să își exerseze abilitățile de recunoaștere și scriere a cifrelor, identificarea și asocierea culorilor cu diferite fructe și să coloreze înghețatele în nuanța corespunzătoare fructului, în funcție de numărul indicat de cifra ilustrată.

Activități:

  1. Recunoașterea și scrierea cifrelor:

    • Copiii vor observa cifra desenată cu linie întreruptă în fiecare exercițiu și vor trasa conturul acesteia, exersându-și abilitățile de recunoaștere și scriere a cifrelor. Această activitate îi ajută să asocieze vizual numărul cu simbolul său grafic.
  2. Identificarea și asocierea fructelor cu culorile:

    • Fiecare exercițiu include o ilustrație colorată a unui fruct. Copiii vor identifica fructul și vor asocia culoarea acestuia cu înghețata pe care urmează să o coloreze. De exemplu, dacă fructul ilustrat este o căpșună, copiii vor colora înghețata în nuanțe de roșu.
  3. Colorarea înghețatelor în funcție de cifra indicată:

    • După ce au identificat fructul și au trasat cifra, copiii vor colora înghețatele pe băț în culoarea corespunzătoare fructului, conform numărului indicat de cifra ilustrată. De exemplu, dacă cifra este 3 și fructul este o lămâie, copiii vor colora trei înghețate în galben.

Context de utilizare:

Fișa "Am fost după înghețată" este ideală pentru activități educative în grădiniță sau acasă, fiind potrivită pentru lecții despre numere, culori, fructe și asocierea acestora. Este o activitate interactivă care combină învățarea cifrelor cu dezvoltarea creativității și a abilităților de asociere.

Beneficii:

  • Învățarea și exersarea cifrelor: Copiii își consolidează cunoștințele numerice prin recunoașterea, trasarea și scrierea cifrelor ilustrate cu linie întreruptă.
  • Identificarea și asocierea culorilor: Fișa îi ajută pe copii să recunoască fructele și să asocieze culorile specifice acestora cu înghețatele pe băț.
  • Dezvoltarea abilităților artistice: Colorarea înghețatelor conform indicațiilor stimulează creativitatea și dezvoltarea coordonării ochi-mână.
  • Stimularea gândirii logice și a abilităților de asociere: Exercițiile îi ajută pe copii să facă asocieri între cifre, culori și fructe, dezvoltându-și astfel gândirea logică.

Recomandări pentru implementare:

  • În clasă:
    • Distribuiți fișele copiilor și îndrumați-i să urmeze liniile întrerupte pentru a trasa cifra și să identifice fructul colorat. Încurajați-i să asocieze corect culorile și să coloreze înghețatele în funcție de numărul indicat.
    • După finalizarea exercițiilor, organizați o discuție despre fructele și culorile preferate, explorând de ce anumite fructe au anumite culori.
  • Acasă:
    • Părinții pot folosi fișa pentru a exersa împreună cu copiii recunoașterea cifrelor și asocierea culorilor, transformând activitatea într-o experiență educativă și creativă.

Fișa "Am fost după înghețată" este un instrument educativ versatil care combină învățarea numerelor, culorilor și fructelor cu activități creative, oferindu-le copiilor o experiență de învățare interactivă și plăcută.

Conectează-te pentru a descărca fișa

Recomandări

Fișă Unde este Tago?
Fișă Unde este Tago?
Fișă Ajut-o pe Mela
Fișă Ajut-o pe Mela
Fișă Cine este personajul?
Fișă Cine este personajul?
Fișă Înghețată de fructe
Fișă Înghețată de fructe
Fișă Cinci globuri de înghețată
Fișă Cinci globuri de înghețată
Fișă Culorile globurilor de înghețată
Fișă Culorile globurilor de înghețată
Fișă Globurile de înghețată cu fructe
Fișă Globurile de înghețată cu fructe
Fișă Globurile de înghețată
Fișă Globurile de înghețată